piątek, 24 lutego 2017

Raz, dwa, trzy! Kredką machasz Ty!

Po Włóczykiju czas na Mamę Muminka! Długo nie mogłam znaleźć tematu na którym mogłabym się rozrysować. Kupiłam kredki akwarelowe, które od dłuższego czasu chciałam wypróbować i... Plum! (pozwalam dowolnie zinterpretować ten odgłos). Szukając tematu na rysunek natknęłam się na poradę, aby rysować ulubionych bohaterów czy to z bajek, czy z książek, czy filmów. No i tak jakoś pierwsze na myśl przyszły mi moje ukochane z dzieciństwa Muminki. A jak już przyszły to zagościły na dłużej.
Przy okazji tej pracy wpadło mi do głowy coś dla mnie osobiście nowego. Otóż czasem oglądałam w Necie różnego rodzaju Speed Drawing'i i w pewnym momencie zaczęłam zastanawiać się czy sama dałabym radę coś takiego stworzyć i jak by mi to wyszło. Od zastanawiania do prób minęło niewiele czasu i się z tym chwyciłam za bary. Efekt można zobaczyć poniżej. Ciekawa jestem co sądzicie.




Tutaj efekt końcowy wykonany tradycyjną metodą kredkową, że tak to ujmę. 


A poniżej ta sama praca pociągnięta wilgotnym pędzelkiem, coby drzemiąca w kredkach akwarela wyjrzała na światło dzienne. Po tym zabiegu kolory stają się intensywniejsze, a technika wykonania staje się już mniej oczywista i mi osobiście ten sposób  się bardzo spodobał. 


Z tym Was zostawiam. Cieszmy się życiem jak Muminki "I tym, że im chmurki bieleją o świcie..." 

3 komentarze:

  1. O tak, rysowanie ulubionych postaci najlepsze na brak pomysłów :D Fajnie się patrzyło jak rysujesz a praca wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obrazek! Lubię takie kolorowe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)